söndag

Idag är det verkligen söndag, rastlös, uttråkad, trött och sjukt mätt haha. Orkar inte ens dricka te trots att jag är supersugen på det, men jag är för mätt :p
Men just nu sitter jag och pratar med min älskade Jason som befinner sig i Frankrike, Val Thorens närmare bestämt, sen den 10e december och han kommer inte hem förrän den 15e april, men bara 26 dagar kvar nu! Att man kan längta så galet mycket efter någon är inte klokt! Men har heller aldrig varit ifrån någon som betyder så mycket för mig så länge.
Men åter till te haha. Jag brukar sitta och surfa runt lite grann efter typ söta saker, mest med cupcakes och hello kitty på haha, jag är en sån nörd! Men hittade iaf bl.a. denna übersöta tesil på www.bluebox.se , de har riktigt gulliga saker där och massor med cupcakes på!
De finns i fyra olika sorter och det finns bl.a. latteskedar med samma motiv, supercute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0