segis!

Godmorgon! Typ iaf haha...
Idag vaknade jag väl typ vid tio och då blev det frukost. Hade egentligen tänkt träna först, men ibland blir det inte som man tänkt sig. Men nu är det dags för träning! Var bara tvungen attvila lite efter frukosten. Satt och kollade på www.bubbleroom.se för att se om jag hittade något kul. De har ju en kampanj på facebook där man får 200:- rabatt om man handlar för 500:-, det står mer om det på deras facebooksida! :) Får se om jag hittar något, ska kolla mer i veckan för jag måste ändå vänta tills jag får lön ju!
Nu har jag vilat färdigt så nu är det dags för träning! Har "The Girls Next Door Workout" som jag tränar med, de tjejerna som var tillsammans med Hugh Hefner innan :) Jag brukar oftast köra Hollys pass eftersom jag sällan har tid när jag tränar haha. Har jag mer tid gör jag dock både Hollys och Bridgets, Kendras pass är inget för mig! Börjar dock alltid med iaf fem minuter på crosstrainer för uppvärmning, är man otränad så är man haha :)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0