jobb!

Nu håller jag på att göra mig iordning, ska ju börja jobba kl. 16:00, jobbar till stängning idag!
Lillebror kom hit och åt frukost så jag hann inte träna innan jag åt, får se om vi hinner med en promenad innan jag ska jobba! Men nu har vi lyssnat på Hanson brothers, så sjuuuukt längesen man hörde dem haha! Kommer ihåg det avsnittet av Family Guy där Quagmire erkänner att han hade en crush på en av dem, han visste inte att de var killar! Family guy är nog en av de roligaste serierna ever! men jag har dock inte sett de nya avsnitten än, väntar tills Jason kommer hem om typ 25 dagar, för de tär lite vår grej att kolla på det och jag hade faktiskt aldrig ens sett det innan vi träffades för lite mer än två år sen!
Nu ska jag fortsätta att göra mig iordning medans lillebror kollar på våra kaniner! :)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0