Hemma!

Nu har jag kommit hem från jobbet och har både hunnit äta och kolla på tv en stund. Det är helt sjukt så hungrig man kan bli av att jobba, kanske för att det alltid är en massa mat omkring en. Blir så dumt bara för då äter jag supermycket sen blir jag mega-mätt haha :p
Kollade på superstylisten jonas idag, det började förra veckan och jag antar att jag har börjat följa det nu. Har så mycket tid över när inte Jason är hemma. Men det är iaf ett helt ok program om en svensk kille som har flyttat till Hollywood och är kändisstylist :)
Missade tyvärr finalen av Top Model idag, men fick ändå tyvärr veta redan i lördags vem som vann eftersom att en vän råkade säga för mycket haha, men jag är inte förvånad, hon gjorde grymma bilder! :)
Nu är det strax läggdags, jag är supertrött! Som tur är jobbar jag stängning imorgon med så börjar inte förrän tre :)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0