haft fullt upp fast ändå inte!

Sist jag skrev var tydligen i måndags, oooops.....
Får väl berätta om min vecka då haha
I tisdags minns jag faktiskt inte riktigt vad jag gjorde, men i onsdags gjorde jag massor! Vaknade, tränade, åt frukost och sen stack jag ut en sväng i Höganäs med mamma. Mamma skulle klippa sig två och jag började jobba fyra så vi hann ju umgås en stund :) Först var vi på Gruvtorgets Parfymeri för jag var bara tvungen att lukta på Marc Jacobs nya Daisy och den luktade helt underbart! Jag ska absolut köpa den! Sen pratade vi med hon som äger butiken och då nämnade hon att det skulle vara Fashion Evening i Höganäs idag så efteråt gick vi och köpte biljetter dit! Sen var vi i bokhandeln eftersom vi båda hade presentkort där, men vi hittade inget. Sen skulle mamma klippa sig ju, hos min gamla barndomskompis faktiskt! Och nu har jag bokat tid för att klippa lugg! Spännande! Det blir efter jobebt på måndag, får se hur det blir hihi!
Sen avr vi och fikade på Kakboden för jag blev så sjukt sugen på rostbiffsbaguette, fast de hade bara med rostbiffsröra, men det var också supergott! Sen fick jag bråttom till jobbet där jag hade min första stängning som tydligen gick superbra! Fast jag var orolig att jag skulle ha glömt något viktigt, så jag sov inte så bra på natten sen, haha :p
Fast jag tränade på förmiddagen i tisdags och sen jobbade jag från tre till stängning. Har världens snällaste kollega med som skrev en lapp med allt jag skulle göra och sen lämnade sitt telefonnummer så jag kunde ringa om det var något. Så det var därför inga problem att stänga egentligen :)
Idag har jag jobbat från 9:30-17:30 och sen var det ju Fashion Evening i Höganäs 18:30! Var där med mamma för vi köpte ju biljetter i tisdags. När vi kom dit fick vi goodiebags innehållande massor med godis, strumpor, pennor, nyckelringar, doftprover från Calvin Klein och Carolina Herrera, hårspray från Schwarzkopf, ansiktstvål från Kanebo, hårinpackning från Schwarzkopf, tvål, rabattkuponger till åtta butiker i Höganäs som gäller nu i helgen (fast jag kommer inte köpa något) och sen lite annat smått och gott! Sen avr det mingel med snacks och vin, sånguppträdande av en tjejgrupp från Höganäs, lotteri och slutligen såklart modevisning med kläder från lokala butiker. Det var absolut en kul grej även om jag inte handlar kläder här. Men det behövs absolut lite mer sånt i Höganäs, synd bara att det mest var gamla tanter där, hade varit mycket roligare med yngre folk!
Sen blev det en glass på väg hem och nu sitter jag här och lyssnar på Britney Spears och Girls' Generation och äter varma koppen med broccoli och blomkål, jag är typ alltid hungrig haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0