gulligt!

Så söt min mamma kan vara! Hon och hennes man(som förövrigt heter Magnus) har varit i Danmark hela dagen på utflykt typ, de är så söta. Och när de kom hem åt vi pizza och jag fick tre stycken Disney "kinder egg" men prinsessor i istl för leksaker, bara för mamma vet hur "prinsessig" jag är hihi :) Så jag var ju givetvis tvungen att äta alla på en gång för att se vilka det var haha, fick två st Snövit och en Jasmine. Total choklad verdos, dumt när jag försöker vara nyttig, jag bara failar hela tiden. Får träna imorgon :)
Men nu ska jag fixa en kopp viol te och kanske äntligen kolla på Djävulen bär Prada, så sjukt länbgesen jag såg den! Igår var det Marie Antoinette som gällde. Började fundera lite över hur det egentligen gick till med hennes liv typ, för filmen skildrara ju inte exakt hur det gick till, så jag kollade upp det på wikipedia när jag kom hem ^^ Hon gifte sig när hon bara var 15 år och avrättades när hon var 38, riktigt hemskt. Men jag gillar filmen ändå för den visar mest det glammiga i pastellfärgade klänningar när de äter macarons och dricker champagne, vilken lyx! Så hade jag också velat ha det om jag var rik hihi :) Minus avrättningen osv då givetvis! Bara champagne och macarons och härliga klänningar!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0