Cupcakes!

Nu har jag och lillebror varit ute på en liten promenad i Höganäs i det härliga vårvädret! Solen värmer verkligen, så underbart! Fast jag vågar knappt säga ngåot för sist jag yttrade mig om hur härligt det är med vår så började det snöa :p
Har fått min post nu, fyra nya böcker att läsa, mycket trevligt! Sen fick jag reklam från ellos med träningskläder med, fast det är inte riktigt min grej haha. De hade dock väldigt mycket fint och söta bikinis :) Och jag ska faktiskt köpa en form av träningsplagg när jag får lön, nämligen rosa reebok easytone! Måste se om de fungerar, om de gör det är det ju supernice för jag behöver verkligen träna mina ben! Uppdatering om dem kommer när de är inhandlade och testade! :)
Nu ska jag iväg och äta mamma nybakade cupcakes! <3
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0