börjar bli förkyld?

Usch och fy, känns som att jag börjar bli förkyld! Fast sen åt jag en banan(mycket vitaminer) och hämtade ett stort glas vatten(har ett glas från marimekko som förmodligen är en vas egentligen, som rymmer 7 dl) så nu börjar det ändå kännas lite bättre. Ska gå och lägga mig snart med, börjar inte förrän 4 imorgon så hinner sova länge och förhoppningsvis träna med.
Men innan jag går och lägger mig ska jag läsa Fokis blogg, började läsa den för typ nån vecka sen så har en del att ta igen haha.
Jag brukar egentligen inte läsa blogga men en av mina bästa vänner är helt blogg-galen och hon fick mig intresserad av Foki, plus att hon även dök upp när jag satt och googlade Kawaii :) Vi har rätt mycket gemensamt ändå och därför gillar jag hennes blogg. Innan hade jag nästan inga sidor sparade som favoriter men nu har jag 46 stycken! Den som ändå vore rik, så mycket söta kläder och smycken jag hade shoppat då! Ska lägga upp lite länkar någon dag! :)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0