Shopping!

Idag var jag ledig så jag frågade Karro om hon ville hänga med till stan, lön och sånt ju! Så vi träffades efter att hon hade varit på kurs. Fick sjukt dåligt samvete först för fick ta en senare buss, vi sa att vi skulle ses ett men jag var där tjugo över, sen kom inte hennes tåg förrän tjugo i ändå, så för en gångs skull var jag i tid haha! HAde dock tid att äta en McFlyrr Ballerina Kladdkaka medans jag väntade, såg en reklamskylt på väg in haha, den var supergod, men kanske inte riktigt värd 22:-? :p
Var först inne i en skivaffär och köpte present till Magnus, sjukt längesen man köpte en skiva, nu när spotify finns liksom!
Sen blev det Kicks för jag hade sett att de hade ett sett med fyra dofter från CLEAN i ett giftset för 699:-, vilket kap, de är ju så sjukt fräscha! Behövde dessutom ny mineralfoundation, köper IsaDoras 01 Light Apricot!
Sen blev det H&M där jag köpte två klänningar, en tvärrandig vardagsklänning med smala ränder i offwhite och marinblått med tunna rep som axelband och i midjan och en tvådelad med korta ärmar och omlottskuren v-ringning där ovandelen är cremévit och kjolen som är rynkad och har fickor är i marinblått. Jag köpe ochså ett par solglasögon i wayfarer modell som var i brunt leopardmönster och sen en puderpuff.
Efter det gick vi in på Gina Tricot där jag köpte en lång stickad kofta/tunika som är tvärrandig i offwhite och marinblått med guldknappar på axlarna och ett guldfärgat stelt armband som är i tre kedjor, två smalare och en tjockare i mitten!
Bilder kommer upp sen, fast har bara mobilkamera atm...
Sen käkade vi på SubWay, har varit sugen på det hur länge som helst och Karro hade inte ätit där inna, lika gott som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0