Redo för en ny dag!

Skriver bara ett snabbt inlägg nu innan jag måste sticka till jobbet! Tror det blir sent idag med tanke på vilket fint väder det är, så jag måste cykla lite tidigare för att hinna inom affären för det hinner jag nog itne ikväll. Men idag har jag iaf hjälp i serveringen och det är ju alltid något, sjukt tråkigt att vara ensam ju!
Nu har jag iaf gjort mig iordning förutom att jag inte har kunnat bädda sängen, för där ligger min katt och hon blir sjukt sur om man flyttar hennne haha.
Jag skriver förmodligen ett inlägg när jag kommer hem, och då blir det nog lite mer innehåll :)
Hoppas alla får en fortsatt trevlig helg!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag önskar dig en bra start på en ny vecka! :)

2011-06-27 @ 23:47:53
URL: http://matildas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hoppas du haft en trevlig dag! :)

2011-06-28 @ 22:00:34
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0