Mer shopping hihi

I måndags kväll kom Jason hit och då kollade han, jag och Micke på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter men den handlar om legosoldater som ska skydda en man medan han undersöker en sak i en bunker och där är en massa konstiga nazistsoldater från andra världskriget som inte kan dö typ. sjukt läskig.
I tisdags gick jag och Jason till lager 157 så jag fick shoppat lite mer hihi :) Älskar verkligen den butiken! de har så sjukt mycket snygga och billiga kläder och märkeskläder till halva priset, blir helt lycklig! Jag köpte två ljuda tunna sjalar med blomtryck, en ganska kort grå tröja i sweatshirt tyg med patches på armbågarna i brun mockaimitation, ett par ljusa jean från dr. denim med slitningar fram, en röd rutig flannellskjorta från svea, en kort grå zip hoodie från svea, en vit skjorta med svarta och ljusblå smala ränder/rutor (som jag har på mig idag), ett randing/rutigt linne i vitt/grått/blått från bondelid, två par trosor från svea och ett par trosor från frank dandy. Känns onödigt att lägga upp bilder med tanke på att jag inte har någon bra kamera men har iaf försökt förklara hyffsat :) supernöjd med mina köp iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0