Måndag!

I måndags var jag ledig hela dagen! Micke (min lillebror) kom hem till oss och sen gick vi en promenad i Höganäs. Jag kände att jag behöde ett marinblått nagellack så vi gick först till gruvtorgets parfymeri och där hittade jag precis den färgen jag ville ha; Blue Jeans från IsaDora, superfräsch färg! Sen gick vi till Lager 157, tyckte det var en lagom promenad fast egentligen var det rätt långt :p där shoppade vi loss lite grana, fast jag köpte bara en piké och en (herr)cardigan, de för tjejer brukar alltid vara så korta och jag är ju rätt lång (178cm). Båda tröjorna var i marinblått, har fått lite dille på det haha :) Micke köpte bl.a. en lite tjockare grå kavaj från fifth avenue shoe repair, supersnygg till hösten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0