Läggdags... snart

Nu är det dags att kolla SATC! Var bara tvungen att kolla på lager157.com först, de har ju lite rea och jag var ute på deras outlet idag med familjen men hann inte kolla själv. Funderar på att bege mig ut dit imorgon när jag har fixat lite här hemma. Som vanligt när det är rea så hittade jag ju såklart bara fina saker till ordinarie pris, haha.
Kom förresten på att jag behöver en ny klocka nu när jag satt och kollade på misterbling, men deras är kanske liiiiite too much. Den jag har nu med Hello Kitty känns liite väl barnslig, don't you think? Vill ha typ en stilren, men ändå blingad, tips?
Anyway, blir nog en tidig kväll, är redan sjukt trött haha. Borde gå och göra mig iordning innan SATC, måste smörja in mig med b-u-s, började försvinna massor idag, ser inte klokt ut, var tvungen att skrubba mina händer för det var så ojämnt, fast nu är de vita och resten av mig brun typ, inte snyggt alls haha
Passade på att kolla lite på ginatricot.com med, när man ändå är igång liksom. Visade sig att de också har rea nu och en maaaassa snygga saker! Blir helt hagalen, haha, tur att jag inte har varit där på ett tag typ :p H&M hade också jättestor rea, och de har dessutom ändrat sin hemsida!
Nu ska jag surfa runt lite till, sen måste jag resa mig, börjar få ont i rumpan av att sitta likadant så länge haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0