Idag!

Idag blir det jobb igen, börjar klockan 11 så vi tar bussen fem över halv. Jason vaknade precis den lilla latmasken hihi, nej han behöver ju ine sminka sig och sånt så han måse ju inte gå upp lika tidigt som mig.
Har precis målat naglarna igen med det nya lacket, vet inte om det är lacket ellere mina naglar det är fel på men de flagnade jättemycket och nästan bara trillade av naglarna :S Måste nog börja äta mer b-vitamin ändå, det ska ju vara bra för naglar osv. Men jag hatar verkligen att ta tabletter, usch.
Nu ska jag fixa mitt hår, om det ens är lön med tanke på hur mycket det blåser idag! Men vi ska iaf gå till bussen så jag kan ta med mig paraply om det skulle regna och det lär inte blåsa på samma sätt heller då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0