Hmm...?

Var inne på youtube nu för skulle lyssna på Dessies låt och orkade inte starta spotify haha. Henne slåt är grymt bra och blir bara bättre och bättre varje gång man hör den typ, helt sjukt att hon bara är 17 år!
Men iaf, kollade såna rekommenderade klipp som baseras på vad man har kollat på, men där står såna saker som jag vet att jag inte har sett, typ som... fishing fail....?
nu ska jag iaf kolla satc som jag sa för en stund sen. är egentligen sjukt sugen på att göra något men orkar inte haha. Dessutom vet jag inte med vem isf så... Måste ska typ partypolare haha :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tävla om bloggdesign på min blogg <3

2011-06-25 @ 17:35:09
URL: http://gratisdesignblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0