Handikappad utan mobil!

Idag stängde vi vid sju, men bussen gick inte förrän nio för det är ju helgdag och sånt. Men jag tönkte att jag ringer Magnus(min låtsaspappa) så kan han ju komma och hämta mig och Josef(Jasons lillebror) i Mölle och köra oss till Höganäs iaf så slipper vi vänta i en timme. Men då dog min mobil! Helt handikappad! Gick till vår chef och lånade hennes telefon, men då visar det sig att varken mamma eller Magnus är hemma och vart de än är har de inga telefoner med sig, suck! Så vi fick snällt gå till Systrarna på piren och ta en afterwork, vilken för min del innebar en cola light eftersom jag inte dricker för tillfället. Av ingen speciell anledning får jag väl tillägga, känner bara inte för det. Tilläggas bör att det är inte direkt världens glassigaste ställe där heller.
Nu är jag iaf hemma igen och föräldrarna är fortfarana m.i.a. Undrar vart de är? Kanske på Midsommardagsfest som Magnus chef har, eller hos vänner? Kanske rent av kidnappade?
Jag fick iaf äta upp resten av browniesen från igår utan att någon sa ifrån hihi.
Nu vet jag inte riktigt vaad jag ska göra, min mobil är fortfarande av, helt sjuuuuukt, känner mig helt förlamad. Får väl kolla satc som vanligt, har fortf några avsnitt kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0