Godmorgon!

Här sitter jag och festar på ett glas vatten och lyssnar på the voice, hinner inte äta frukost idag, tog sovmorgon haha. Ska strax sminka mig och fixa håret och sen iväg till jobb! Om det inte har regnat bort i detta vädret haha. Får se hur mycket det blir att göra idag, folk verkar inte vilja sitta på en uteservering i Mölle hamn när det regnar av någon anledning?
Tänkte chilla lite innan jag fixar mig, bättre om håret får självtorka lite innan jag fönar det, har ju extensions så det blir ju mycket hår som ska torka och det går inte snabbt haha. Tur jag har en timme tills busen går iaf! Fast det är klart, det är ju inte såå gott om tid... nej nu måste jag fortsätta, får inte missa bussen, de går bara en gång i timmen!
Puss och kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0