Gårdagen!

Det blev en tidig dag igår, regnade huur mycket som helst! Vi tog bussen hem vid två och sen gick vi och köpte chips och läsk, jag är dålig på det här med att banta :P Vi är förresten jag och min pojkvän, vi jobbar ju ihop, hur mysigt som helst! :) Resten av dagen spenderades i sängen med film och vi kollade även lite på solsidan, jag som inte ens ville kolla på det från början, men Jason gillar det så jag gav det ett försök och det är faktiskt helt okej :)
På kvällen blev jag extremt sugen på brownies så jag googlade och hittade världens kanske bästa sida, brownies.se, hur perfekt är inte det? Så jag hittade ett recept med kakao och O´boy för vi hade ingen choklad hemma, och det blev supergott! Vi åt upp nästan allt själva haha.
Vi såg förresten den filmen The Town, jag har velat se den länge för Blake Lively är med, hon som spelar Serena i Gossip Girl, men hon hade bara en pytteliten roll och jag förstod mig nog inte riktig på filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0