Bling-bling

Sitter och kollar på www.misterbling.se , det är iaf kul och Kissie tipsade om en superbra sida innan www.kimstore.se de har supersöta smycken och sånt och allt är jätteblilligt! wwww.cocoo.se är förövrigt också en helt utmärkt smyckessida med superfina saker! :)
Ströläser i Elsas Värld också, Sofi Fahrmans andra bok, beställde hem en massa böcker från cdon.com för ett tag sen. Kom på att jag nästan alltid översätter böcker till engelska i huvudet när jag läser dem, så varför inte beställa dem på engelska från början liksom? Kom fram till att det är för att det är så annorlunda på originalspråket och man kan missa en del då.
Sen när jag har kollat färdigt ska jag ses SATC, har typ två säsonger sonm jag inte har sett, helt sjukt med tanke på hur längesen det är som de sändes :$ Äääälskar SATC, lätt en av världens bästa serier! Jag älskar Gossip Girl också och Dirty Sexy Money var sjukt bra! Så synd att de bara gjorde två säsonger :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0