30-06-2011

Äntligen har jag kommit ikapp hihi! idag jobbade jag från 11-16. Det var inte så mycket att göra föutom att vi fick en stor dryckesleverans som jag fick bära till vårat förråd, svettigt! Men jag han skriva schema för resten av veckan och fixa i ordning iaf :) När jag slutade åkte jag till stan för lite shopping. Har aldrig haft en locktång så det köpte jag en, från Björn Axén Tools, ska testa den sen! Köpte även schampoo och balsam från Björn Axén och en duschtvål som luktar smultron från Björk & Berries. Sen köpte jag en vit klocka i plast med guldig blingad kant från Addiction by Jet Set, har tänkt köpa den jättelänge men det har lixom inte blivit av haha. Sen gick jag en sväng på stan. hade tänkt köpa en marinblå långkjol i bomull eller trikåtyg, men hittade ingen, någon som vet vart man kan hitta en? sitter och kollar lite på nätet just nu :) Letade också efter en snygg kofta eftersom det var så kallt och jag som trodde det skulle vara varmt tog ju ingen jacka med mig, fast hittade ingen snygg kofta alls faktiskt :/ Men jag gick in på espresso house och köpte en stor chailatte istl för att hålla värmen hihi :) passa även på att kpa en manhattan brownie som avr sjukt god! samt att skaffa ett coffee card, har tänkte göra det megalänge, men som vanligt har det inte blivit av haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0