Tisdag, onsdag, torsdag och fredag!

Jag har faktiskt mest jobbat denna veckan, inte haft så mycket ledigt. Därför jag inte haft tid att blogga riktigt. Slutade iofs lite tidigare igår så då åkte ja ginte till stan med mamma. Hade egentligen inte tänkt köpa något, men you know me. Fast köpte bara ett skärp, en väska, två linnen, ett diadem, ett hårband och ett halsband. Kan berätta lite mer ingående senare kanske :) Hämtade också ut mitt paket från Bubbleroom med kläder från märket Classified, allt var superfint och passade bra! Fast eftersom jag hämtade det innan jobbet fick jag ta med det till stan och lämna det i ett förvaringsskåp, men då glömde jag det ju såklart när vi åkte hem och fick hoppa av bussen tidigare och åka tillbaka haha.
Idag skulle jag egentligen börjat jobba 12, men eftersom det är sämst väder börjar jag 16 istället.
Det var väl vad som händer i mitt liv nu, jobb, jobb och jobb typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0