Hej dålig uppdatering!

Idag jobbade jag till fyra. Fast hade hellre varit ledig, orkade knappt gå upp haha. Tur att jag är ledig fredag och lördag iaf :)
När jag kom hem idag gick jag faktiskt och la mig i en timme, somnade nästan direkt, så trött var jag. Sen kom lillebror och hans kompis hit och åt. Det blev pasta, gorgonzolasås och biff till middag.
Just nu sitter jag och surfar runt lite och kollar på lite nödvändigheter och onödigheter. Borde uppdatera min bas-garderob med t.ex. en enkel svart klänning, enkla svarta pumps och shorts i vitt och svart(de svarata kan man ju ha på hösten med till strumpbyxor och en cardigan). Sen tror jag att jag behöver en ny necessär med och man behöver ju alltid skor, eller hur? Sen är jag också löjligt förtjust i att sitta och kolla på eleven.se, kan sitta i timmar och bara kolla på och läsa om alla krämer, make-up och tillbehör. Sitter samtidigt och läser i bubbleroom magazine och bläddrar i min nya bok av Lauren Conrad som heter style och är en superbra guide i hur man bygger en  bra garderob, stylar olika outfits och fixar rätt stil till rätt tillfälle, sjukt bra köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0