Party-party!

Eller snarare kalas, men ändå... Igår hade vi födelsedagskalas för Magnus och här var en massa folk. Eftersom jag skriver scheman själv där jag jobbar nu så fick jag sluta kl.16 så jag hann precis hem för att fräscha upp mig och byta om innan gästerna började komma kl.17! Jag hade på mig min nya klänning från h&m, den tvådelade med marinblå kjol och offwhite blus, helt underbar! Vi åt världens godaste wok som alla tog typ tre portioner av och sen var det vanlig gräddtårta och "mingel"
<på kvällen kollade jag och Jason på en film som hette typ Take Me Home Tonight, som utspelade sig på 80-talet och var som vilken annan film som helst, tråkig och förutsägbar men helt ok ändå. Typ killen träffade sin "highschool-crush", försökte ljuga sig själv bättre, hon blev intresserad och de blev kära eller något, sen berättade han sanningen och hon blev ledsen och arg, sen gjorde han något dumt och sen var allt bra igen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0