Ledig Lördag!

idag har jag varit ledig hela dagen, men började ändå med att åka ut till Mölle. Skulle ut och kolla lite inför ett "extraknäck" på måndag.
Hade egentligen ta nästa buss hem igen men hängde på jobbet en stund haha. Drack en kopp thé och åt en kanelbulle, naaajs! Sen blev det glass med och efter det gick jag till våffelboden och hängde där en stund och käkade en våffla. Åkte inte hemåt förrän fyra med magen full av goda onyttigheter! Efter det åkte jag hem till min extra-mormor och gosade med hennes hundvalp, megamysigt!
På kvällen bestämde jag mig för en "romantisk middag med mig själv", men har så sjukt dålig koll på restaurangerna här så det blev take-away kinamat istället. Förrätt, varmrätt, efterrätt samt en burk med cashewnötter för 165:-, så galet billigt! Lägg till en kopp thé och en bok och kvällen är räddad!
Nu ska jag läsa de sista sidorna i Elsas Värld sen blir det att börja skriva så smått på ett schema inför nästa vecka i väntan på att min älskling ska komma hit från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0